2009. január 4., vasárnap

Most olvasott könyvem

Photobucket
Először is Boldog Új Évet Mindenkinek újra! :)

Újév napján befejeztem a Hot Girl című könyvet a fürdőkádban! :))) A végére teljesen belejöttem, már tudtam, hogy milyen nevek kikhez tartoznak (ennyire nehéz dolgom régen volt a nevekkel), és legszívesebben a második részét olvasnám már, de az még várat magára! :)
Újonnan eljezdett könyvem Meg Cabot-tól a Locsifecsi királynő. Azért újonnan mert már egyszer elkezdtem olvasni, és jutottam kb. a 15. oldalig, de jött valami izgalmasabb, és azt kellett olvasnom. Most viszont újra elővettem, és a 80. oldalig le se tettem. :) Tibikus Meg Cabot ifjúsági regény. Aki ismeri és szereti tőle a Neveletlen hercegnő sorozatot az nem nyúl félre, ha ezt is elolvassa. Íme egy kis ízelítő a könyv tartalmából.

Lizzie Nichols, az újdonsült diplomanélküli, életében először készül külföldre, meglátogatni Andrew-t, az angol barátját, akivel már három hónapja járnak, de még csak egy napot töltöttek együtt. Lizzie minden pénzét a csodálatos európai utazásra költötte, ám valamennyi ábrándja szertefoszlik, amikor az álompasi Andrew egy közönséges Andynek bizonyul. Mielőtt még meggondolhatná magát, Lizzie vonatra száll, és Franciaországba utazik a barátnőjéhez, Sharihoz, aki egy középkori kastélyban tölti a nyarat a barátjával. Lizzie megismerkedik Luke-kal, a házigazdával, aki minden szempontból tökéletes, kivéve azt az egyet, hogy barátnője van. Márpedig Lizzie sosem kezdene foglalt pasival. A szájára viszont képtelen lakatot tenni. A sorozatos baklövések után azonban kiderül, hogy a fecsegés néha csodákra képes.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, hogy elnéztél hozzám, annak pedig mégjobban, ha üzenetet is hagysz!

Manci, a manó

Még egy karácsonyi ajándékkal vagyok adós, de itt van Manci a manó, aki Barátnémnak készült a karácsonyi csomag mellé kísérőnek. Mikor meglá...