2009. április 26., vasárnap

Hazaérkeztem


Tegnap este fél 10-re hazaérkeztem. :) Nagyon jóóóóóóóóóóóóó volt, de nagyon el is fáradtunk. Péntek este 3/4 8-kor érkeztünk meg a Nyugatiba, de még előtte barátnőm jól ránk ijesztett. Nem volt elég, hogy kerülővel jöttünk, Szolnok után már csak a Nyugatiban álltunk meg, és valahol Nagykáta - Rákos felé mentünk. Nem jártunk még arra, ideje volt ezt a tájat is megismernünk. Majd hívott barátnőm bennünket olyan fél 8 körül, hogy ugye rajta vagyunk a vonaton, és nincsen semmi bajunk, mivel azt olvasta az Interneten, hogy valaki fel akarja robbantani a Ferdinánd hidat. Hogy most kamu volt, vagy nem, azt nem tudjuk.
Elmentünk még aznap a Bombay Express-be vacsizni, majd az Alexandrába megvenni az Alkonyatot. Így már nekem is van belőle! :)))

Másnap mentünk a Palotanegyedbe a Diana kiállításra. Nagyon szép volt, nagyon tetszett, megérte. :) Aki teheti, és szerette az még megnézheti 3-ig, már ha kap jegyet. Vettünk itt is egy könyvet, ami magába foglalja az egész kiállítás anyagát. Majd meglátogattunk itt az interneten kinézett könyvudvar könyvesboltot, ahol felvásároltam magam könnyvel. Már rég kinéztem a Bolkórós naplóját, amit itt 490 Ft-ért meg is kaptam. Öcsémnek pedig teljes lett a Barátok közt sorozata, a hiányzó 3 kötettel. Majd ebédeltünk, és Plázáztunk egy picit. Este meg jöttünk haza. Karcagnál jól ránk is ijesztettek. Egy enyhén illuminált állapotban lévő pasi feküdt a vonatkocsi ajtajában, és mikor elindultunk majdnem kiesett. Ránk is ránk ijesztett, meg a menesztőre is. De nem lett semmi baja, csak nem tudott folyamatosan aludni.

Ja, és vettem fonalakat is, multicolorokat. :) Imádom őket!! Sajnos a hímzéssel nem haladtam, nagyon elfáradtunk, az egész Bajcsy utcát végig gyalogoltuk, mivel nekem mozgólépcső - fóbiám van, és sehol sem mozgólépcsőzőm, inkább gyalogolok, vagy lépcsőzőm. Szegény barátnőmék, ezért gyalogoltak velem. :))

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek a fonalaid!
    Szeretnék án is venni a kék Madeirából, de nem tudom a számát, és most itt se látszik. Megkérdezhetem?

    VálaszTörlés

Örülök, hogy elnéztél hozzám, annak pedig mégjobban, ha üzenetet is hagysz!

Manci, a manó

Még egy karácsonyi ajándékkal vagyok adós, de itt van Manci a manó, aki Barátnémnak készült a karácsonyi csomag mellé kísérőnek. Mikor meglá...