2009. április 6., hétfő

Játék Szildával


Szilda a blogja születésnapja alkalmából játékot hirdet nekünk. Íme:
"Április 10-én lesz egy éves a blogom. Ezen felbuzdulva:Játékot hirdetek. Ajándék most még marajon meglepetés, de nagyon nagyon különleges meglepetéssel készülök. Jelentkezni kommentben lehet, és a jelentkezőket arra kérem, hogy blogukban, a játék keretében számoljanak be egyik legemlékezetesebb születésnapjukról. Jelentkezési határidő Április 10. Sorsoláról élőben beszámolok." És hű leszek a kéréshez, megpróbálok beszámolni a legemlékezetesebb születésnapomról. Én tavaly ünnepeltem a 25. születésnapomat. Különleges volt a tavalyi év a számunkra, én 25, apukám 50 éves volt, sőt tavaly volt a 25. házassági évfordulójuk is. Teli volt évfordulókkal a tavalyi év. Ezért is különleges ez a tavalyi születésnapom, na meg azért is, mivel apukám ekkor tudta velem ünnepelni utoljára. :((((


Más: tegnap befejeztem a 'Neveletlen' hercegnő írójának, Meg Cabotnak a naplóját. Végül is, haladtam vele elég gyorsan, de nem volt valami izgalmas. Viszont örülök, hogy már kettőre csökkent a harácsolós olvasmányom. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, hogy elnéztél hozzám, annak pedig mégjobban, ha üzenetet is hagysz!

Manci, a manó

Még egy karácsonyi ajándékkal vagyok adós, de itt van Manci a manó, aki Barátnémnak készült a karácsonyi csomag mellé kísérőnek. Mikor meglá...