2009. május 4., hétfő

Névnapi ajándék

Végre mára megérkezett a névnapi ajándékom, amit barátnőmtől kaptam. Én voltam, aki rendelte, de most kivételesen az anyagiakat nem én rendeztem! :))
Itt is köszönöm! :) És köszönöm mindenkinek, aki felköszöntött, mivel sokan nem tudjátok, de az én rendes nevem Mónika. :)))))
Azóta is csak fogdosom, simogatom, nézegetem, tervezgetek, hogy mit kellene velük alkotni. De ez még csak terv, mert sajnos időm nincsen. :( Végre ma megkezdődött az érettségi a magyarral. Így a suliban sincsen olyan nagy hajtás, de elfáradtam reggel 7-től bent.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, hogy elnéztél hozzám, annak pedig mégjobban, ha üzenetet is hagysz!

Manci, a manó

Még egy karácsonyi ajándékkal vagyok adós, de itt van Manci a manó, aki Barátnémnak készült a karácsonyi csomag mellé kísérőnek. Mikor meglá...