2009. június 18., csütörtök

6 nem túl lényeges dolog rólam


Valika játékra hívott, amit ezúttal is köszönök! :) Ebben a játékban 6 nem túl lényeges dolgot kell elárulni magamról.
Íme a játékszabályok:
Mondjunk el magunkról 6 NEM túl lényeges dolgot, amit kedvelünk.
Említsük meg linkkel aki játékra hívott minket.
Válasszunk 6 blogolós társat, akinek továbbadjuk a játékot.

Íme a 6 dolog:
1. Nem nagyon szeretek dvd-n filmet nézni, inkább számítógépen nézem.
2. Szeretem a sorozatokat.
3. Mindegy milyen ásványvizet iszom.
4. A felbobinázott fonalat jobban szeretem.
5. Soha nem hordok szoknyát.
6. Van egy virtuális tevém, kutyám és teknősöm.

És, akikről én szeretném ezt a 6 dolgot megtudni:
1. Delfike
2. Carol
3. Dviki
4. Cicuka
5. Csemo
6. Annidoki

4 megjegyzés:

  1. Móni, hogy én milyen régen jártam nálad! Pedig most visszaolvastam és tudtam volna kommentelni egy-két bejegyzésedhez! ;))) Na de majd ezután! :)))))
    A játékra hívást köszönöm, majd igyekszem "válaszolni rá"!

    VálaszTörlés
  2. Üdv akkor újra nálam! :)) Az utókommenteket is szeretem ám! :)
    A játékra hívást pedig szívesen! :)))

    VálaszTörlés
  3. Köszi a meghívást,hamarosan megírom. :))

    VálaszTörlés

Örülök, hogy elnéztél hozzám, annak pedig mégjobban, ha üzenetet is hagysz!

Manci, a manó

Még egy karácsonyi ajándékkal vagyok adós, de itt van Manci a manó, aki Barátnémnak készült a karácsonyi csomag mellé kísérőnek. Mikor meglá...