2009. július 13., hétfő

Már megint csak fonal


Hozzám már megint ilyen fonalszépségekkel csöngetett be a postásbácsi! :)))) De nem ám enyém az összes, hanem a pár hete megismert Anikóé is. Olyan gyönyörűek így együtt! :))))
Sajnos még mindig nem tudok mutatni semmit, mert titkosakat hímzek. Viszont egyre jobban Alkonyat / Újhold lázban égek. A filmet megnéztem már nagyon sokszor, olvasom a könyvet, hallgatom a zenét! :))) Bárcsak léteznének a mi világunkban is ilyen gyönyörű vámpírok. :))
Na megyek is vissza, hímezek egy kicsit!


8 megjegyzés:

  1. Honnan rendeltétek? Én is, én is, én is ... szeretnék!
    Gyönyörűek!

    VálaszTörlés
  2. Hinyje, de szépek ezek a fonalak!

    VálaszTörlés
  3. Hát nem hiszem el! Ennyi gyönyörű fonalat!!!

    VálaszTörlés
  4. Tényleg szépségesek így együtt! :o))

    VálaszTörlés
  5. Nekem is jó lenne a reggelem, ha ilyennel csengetne be a postás. Csodálatosak!

    VálaszTörlés
  6. Ugye, bizony milyen szépségek! :))))
    Szegedi lány: ha kell neked is, írj mailt és elmondom neked, hogy hogyan juthatsz te is hozzá rajtam keresztül. :) Engem már ismer a hölgy, és aukció nélkül is megkapom őket. :)

    VálaszTörlés
  7. Móni nekem is nekem is kellene :):):) írok mélt

    VálaszTörlés

Örülök, hogy elnéztél hozzám, annak pedig mégjobban, ha üzenetet is hagysz!

Manci, a manó

Még egy karácsonyi ajándékkal vagyok adós, de itt van Manci a manó, aki Barátnémnak készült a karácsonyi csomag mellé kísérőnek. Mikor meglá...