2009. augusztus 13., csütörtök

Játszom

.....Delfikével! :)

A szabály a következő :
Fogd a könyvet , amit éppen olvasol.
Nyisd ki a 161.oldalon és másold be a blogodba az 5. mondatot.
Add tovább a játékot 5 embernek.

Éppen ma fejeztem be a Harry Potter és a Halál ereklyéi című könyvet, ezért már nem ebből fogok idézni, hanem a következő két könyvből, amit elkezdek olvasni.

Az egyik ilyen Anne Gracie: Tudorok című könyve.
"-Remélem, jóvá is fogják hagyni."











A másik Stephanie Calman: Egy rossz anya vallomásai.
"Kellene valami pipa a fekete pontok ellentételezéseképpen, amit rávezethetnek az anyasági jogosítványomra."









Az én öt választottam: Németné Adri, Cseverke, Kriszti, Latinka, Cicuka



4 megjegyzés:

  1. Köszi, hogy rám gondoltál!:-) És ha nincs 161-ik oldal?:-)
    Szép napot!

    VálaszTörlés
  2. Na ez egy jó kérdés, akkor gondolom a 61. oldal is megfelel. :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, hogy gondoltál rám! Teljesítettem a feladatot(részben) :)

    VálaszTörlés
  4. Köszi az invitálást,máris írom a blogomba!

    VálaszTörlés

Örülök, hogy elnéztél hozzám, annak pedig mégjobban, ha üzenetet is hagysz!

Manci, a manó

Még egy karácsonyi ajándékkal vagyok adós, de itt van Manci a manó, aki Barátnémnak készült a karácsonyi csomag mellé kísérőnek. Mikor meglá...