2009. szeptember 10., csütörtök

Ajándék és ajándék

Tegnap szerencsésen odaért Németné Adrihoz a kis csomagocskám, így már mutathatom én is. Szerencsémre őt kaptam a HE őszi játékában is, így gyorsan azt is összeraktam neki. Névnapjára kapott tőlem egy multicolorral hímzett Tralala mintás logókát. Az őszi játékra pedig egy aranyos tökös biscournt varázsoltam neki. Kapott még mellé csokit, fonalakat, kávét, cappuccinót, teákat, és egy pillangós szappant. Remélem itt is, hogy örülsz nekik! :)


A Latinka ajándéklánc keretében pedig Ő volt a párom, és egy nagyon találó tulipános képet kaptam tőle. Nagyon eltalálta az ízlésemet, mivel imádom a tulipánt! :)) Nagyon szépen köszönöm itt is! (Meg a képet is!)

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szívesen, és örülök, hogy eltaláltam az ízlésed, de izé... én nem emlékszem, hogy pillangó is van a virágkoszorún! Lehet, hogy azután szállt rá, miután elküldtem neked? :-)

    A biscourn-t pedig imádom, a többi ajándékoddal együtt! Köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép ajándékokat készítettél, (most is :o)) és szépeket kaptál!

    VálaszTörlés
  3. Adri: az lehet, hogy azután szállt rá, de már ki is javítottam! :)))) És nagyon szívesen itt is!
    Abile: Köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  4. Ezt nem is láttam, nagyon szépeket kaptál!

    VálaszTörlés

Örülök, hogy elnéztél hozzám, annak pedig mégjobban, ha üzenetet is hagysz!

Manci, a manó

Még egy karácsonyi ajándékkal vagyok adós, de itt van Manci a manó, aki Barátnémnak készült a karácsonyi csomag mellé kísérőnek. Mikor meglá...