2009. december 6., vasárnap

Keresztszemes kiállítás Püspökladány

Ma délelőtt megvolt az első püspökladányi keresztszemes kiállítás megnyitója a református gyülekezeti teremben. Anikó nagyon aranyosan és lelkesen összeszervezte a kis társaságunkat, és örömmel tudatjuk, hogy ezek után össze is fogunk szorgalmasan járni. :)
A következő kiállítást márciusra tervezzük, viszont januárra egy kis összejövetelt szervezünk, ahol megtanítjuk egymást egy két fortélyra.
Azt az egyet sajnáltam, hogy Carol/Anna nem tudott részt venni, viszont a munkái ott lógnak a falon. :)
Itt szeretném mégegyszer megköszönni Anikónak, hogy így összehozott bennünket!


És a főszervező: Anikó!


További képek: itt.

3 megjegyzés:

  1. Köszi, Móni, a képes beszámolót. Már nagyon vártam. Anikóval beszéltük, hogy lesz, készültök ezerrel. Örülök, hogy így összejött minden. Nagyon szépségek kerültek a falra, asztalra. a konyhásoknál és a párnáknál különösen csorgattam a nyálam. :) A képtáradban az egyik asztalon van egy téli banner. Írtam ahhoz a képhez kommentet, hogy ki készítette... majd nézd meg légyszi.
    Az külön jó hír, hogy összeszedte a csapatot, s fogtok rendszeresen talizni. ha jól emlékszem 8-an vagytok??? Valami ilyen rémlik, ha mégsem, akkor bocsi...

    VálaszTörlés
  2. Judit: nagyon szívesen! :) Mesélte nekem is Anikó, hogy várod a beszámolót, ezért tettem fel gyorsan is. Megpróbálok majd közelebbi képeket is csinálni mindegyikről. A téli bannert Kissné Bessenyei Éva készítette, neki nincs blogja. Én is 8 embert számoltam össze, de remélem, hogy többen leszünk. :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jo lehetett! Jo otlet a kiallitas, es meg jobb, hogy tudtok talalkozni! Nagyon szepek a kiallitott himzesek.

    VálaszTörlés

Örülök, hogy elnéztél hozzám, annak pedig mégjobban, ha üzenetet is hagysz!

Manci, a manó

Még egy karácsonyi ajándékkal vagyok adós, de itt van Manci a manó, aki Barátnémnak készült a karácsonyi csomag mellé kísérőnek. Mikor meglá...