2010. február 12., péntek

LHN - Spring Sampler (3) + Díj



Gyorsan lefényképeztem hogyan állok vele, hát így. Nem sok kedvem volt a héten hímezni, összejöttek a dolgok. Na nincsen semmi baj, csak hagyatéki tárgyalás, könyvrendelés stb.
Tegnap Annával töltöttem a délelőttöt, és nagyon jól éreztem magam. :) Beszélgettünk, hímeztünk, sütöttünk és persze farmoztunk is! :)))) Nagyon jó volt! :)


Judittól pedig ez a díj várt rám. Nagyon szépen köszönöm, örülök, hogy rám gondoltál. :)
A másik blogomban múltkor már írtam magamról 7 dolgot, de próbálok itt is írni másik 7 dolgot.

1. Imádom a sorozatokat! Van olyan, amit már többször is végignéztem.
2. Nagyon szeretem a friss békebeli kiflit teavajjal.
3. Nem szeretek még télen se csizmában járni.
4. Minden reggel egy 3in1-ben kávéval ébredek.
5. Nem hordok sapkát sohase.
6. Imádom a Strawberrys Minist. :)
7. Boxeralsóban alszom. :)

Szerintem minden feladatot teljesítettem: megköszöntem, akitől kaptam; belinkeltem a nevét; a díj képét is csatoltam; 7 dolgot írtam magamról és 7 embernek adtam tovább.

És akiknek én szeretném tovább adni: Cseverke, Carol - Anna, Judit, Judit, Lorix, Andulka, Anita

5 megjegyzés:

  1. Huhh! Köszönöm hogy gondoltál rám!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen a díjat, neked is gratulálok hozzá. Ígérem, hétvégén én is írok róla:)

    VálaszTörlés
  3. Én is köszönöm, hogy gondoltál rám! :-))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép a hímzésed :)

    VálaszTörlés

Örülök, hogy elnéztél hozzám, annak pedig mégjobban, ha üzenetet is hagysz!

Manci, a manó

Még egy karácsonyi ajándékkal vagyok adós, de itt van Manci a manó, aki Barátnémnak készült a karácsonyi csomag mellé kísérőnek. Mikor meglá...