2010. június 20., vasárnap

SALexandre (1)

Örömmel jelenthetem be, hogy tegnap fél 3-kor (csak fél óra csúszással!!!) kiosztottuk a bizonyítványt annak az osztálynak, ahol jegyző voltam, így végre időm és energiám is szabadult fel! Aki volt már érettségi jegyző tudja milyen meló ez, az megért! :)
Közben pénteken megvolt a szokásos havi xszemes talink. Itt volt szerencsém megismerni személyesen Krisztinát, aki vendégségben volt Anikónál. Örülök, hogy találkoztunk, köszönöm az ajándékot, és remélem még fogunk is találkozni. :)
Tegnap pedig este új tervbe vágtam a fejszém! Annához és Nórihoz csatlakoztam a SALexandre hímzésükhöz, és el is kezdtem tegnap.


I may announce it gladly, that is afraid yesterday at the time of 3 (a clock is afraid only with slipping!!!) we handed out the certificate to that class, my time and my energy were freed finally so where I was a town clerk! Who was a maturity town clerk already knows it what kind of work this, it understands! :)
An alley had the usual monthly xszemes on a Friday talink. Getting to know Krisztina personally was my fortune here, who he was in company at Anikó,. Nice to meet you, thank you the gift, and i hope so we will meet yet. :)
I cut my felling axe into a new plan in the evening though yesterday! I joined Anna and Nóri SALexandre their embroidery, and I started it yesterday.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, hogy elnéztél hozzám, annak pedig mégjobban, ha üzenetet is hagysz!

Manci, a manó

Még egy karácsonyi ajándékkal vagyok adós, de itt van Manci a manó, aki Barátnémnak készült a karácsonyi csomag mellé kísérőnek. Mikor meglá...