2010. június 26., szombat

Virágos biscourn

Mint ígértem itt vagyok még egy bejegyzéssel. :)
A másik kolléganőmnek holnap lesz a születésnapja, és én úgy döntöttem, hogy nem veszek neki semmit, hanem én csinálom. Így készült neki ez a biscourn, két este alatt. Az alap volt meg, a tulipánokat én tettem bele.
Boldog születésnapot Irma! :)


Than I promised it I am here yet with an entry. :)

My other woman colleague's birthday will be tomorrow, and I decided it in such a way that I take nothing as him, but I do it. This biscourn, two got ready for him so under an evening. It was a basis, I put the tulips into him.
Happy birthday Irma! :)

3 megjegyzés:

  1. Szép biscournt sikerült összehoznod és milyen rövid idő alatt!

    VálaszTörlés
  2. Aranyos lett! Biztos nagy siker lesz a kolléganőnél!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm! :)
    Majd holnap kiderül, de szerintem biztos a siker. :)

    VálaszTörlés

Örülök, hogy elnéztél hozzám, annak pedig mégjobban, ha üzenetet is hagysz!

Manci, a manó

Még egy karácsonyi ajándékkal vagyok adós, de itt van Manci a manó, aki Barátnémnak készült a karácsonyi csomag mellé kísérőnek. Mikor meglá...