2011. július 21., csütörtök

Lee Albrecht biscorn + pinkeep + nyeremény + díj

Hétfőn én is elküldtem Cseresznyevirágnak a Latinkás játék keretében az ajándékomat. Mivel gyöngyös, azért próbáltam neki olyan ajándékot küldeni, amit hasznosítani tud. Így esett a választásom egy biscourn-ra, ami szerintem mindenkinél alap. Lee Albrecht egyik mintáját választottam, amit imádtam. :) A kis pinkeep, pedig minden lakásban jól mutat. :) Kaptak még a gyerekei egy pár apróságot (Dörmi macit, kulcstartót, hűtőmágnest, hajgumikat), de ezek lemaradtak a képről.




Tegnap szintén jó hírt kaptam mailban, Katánál én nyertem az egyik csomagot, amit ma meg is hozott a postás. :) Nagyon szépen köszönöm Kata!!
(A képet Katától loptam.)


Sőt a múlt héten díjat is kaptam Andulkától, amit szintén nagyon köszönök! :) A szabályok szerint 10 blognak kellene tovább adnom, de ahogy körbenéztem, szinte mindenki megkapta már, ha nem és erre jár, akkor vigye sok szeretettel! :))

2 megjegyzés:

  1. Nagyon csinos a tűpárna, tetszenek a színei és a minta is szuper!

    VálaszTörlés
  2. Kedves Mónika! Nagyon nagyon köszönöm még egyszer a csodás ajándékokat! :-) További kellemes nyarat kívánok!

    VálaszTörlés

Örülök, hogy elnéztél hozzám, annak pedig mégjobban, ha üzenetet is hagysz!

Manci, a manó

Még egy karácsonyi ajándékkal vagyok adós, de itt van Manci a manó, aki Barátnémnak készült a karácsonyi csomag mellé kísérőnek. Mikor meglá...