2011. december 25., vasárnap

Közös ajándékozás 1.

A közös kis társaságunk eldöntötte még nyáron, hogy megajándékozzuk egymást. Ki is húztuk még szeptemberben egymást, arany vasárnap pedig átadtuk az ajándékokat. 
Először mutatom, amit anyu csinált az ő párjának Natinak.
Egy teás dobozt festettem, lakkoztam be neki, majd próbáltam befedni is, erre ment az angyalkás hímzése anyunak. A fakkokban pedig egy biscourn, egy lógóka, teák, mogyoró, szaloncuki és gyertya kapott még helyett. 
Remélem Nati, siker volt, de ahogy láttam, igen! :)
(Ui.: volt, aki már ott helyben kibontotta, Nati is!) 








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, hogy elnéztél hozzám, annak pedig mégjobban, ha üzenetet is hagysz!

Manci, a manó

Még egy karácsonyi ajándékkal vagyok adós, de itt van Manci a manó, aki Barátnémnak készült a karácsonyi csomag mellé kísérőnek. Mikor meglá...