2016. január 17., vasárnap

Újévi ez + az

Először is Boldog Új Évet kívánok minden erre járó olvasónak!
Másodsorban, nem nagyon szoktam új évi fogadalmakat tenni, de ebben az évben megfogadtam, hogy minden hónapban igyekszem téli - karácsonyi dolgokat készíteni, mert az elmúlt év végén is nagy bajban voltam a megrendelőkkel és a saját dolgainkkal is. Így már el is készült egy pár dísz. Imádom ezeket a mézeskalácsokat, rengetegszer elkészítettem már, most viszont addig nem álltam meg, amíg mindet ki nem hímeztem. Ezek a mézeskalácsok nem romlanak meg karácsonyig. :)










És még adós vagyok egy karácsonyi ajándékkal, ugyanis a betegségeink miatt, még múlt héten tudtunk ajándékozni nagynénémékkel. Az ajándékait ez az angyalka repítette el hozzájuk.


És mutatok egy friss képet Lolácskáról is, aki 7-én betöltötte az 1 évet. :) 9 kiló és 75 cm, 8 foga van, szalad mint a golyó, rengeteget beszél és villával eszik egyedül. :) Itt éppen az ebédelésbe aludt be, mert az nagyon fárasztó ám! :)



1 megjegyzés:

  1. Gyönyörű a kislányod! :)
    Hasonló tervem nekem is van, kiderül, meddig lesz kedvem karácsonyit hímezni...
    A Te díszeid szépségesek!

    VálaszTörlés

Örülök, hogy elnéztél hozzám, annak pedig mégjobban, ha üzenetet is hagysz!

Manci, a manó

Még egy karácsonyi ajándékkal vagyok adós, de itt van Manci a manó, aki Barátnémnak készült a karácsonyi csomag mellé kísérőnek. Mikor meglá...