2017. február 9., csütörtök

Jardin Prive: Patchwork Printemps

Már ezer éve kinéztem magamnak ezt a mintasorozatot, még a facebookos csoportba is benne vagyok. Akkor a lányok gőzerővel hímeztek, nekem kimaradt, de most pótolom. Karácsonykor a helyi kézimunka boltba féláron voltak a fonalak is, így minden hiányzó fonalat megvettem, az anyag egységes Zweigart hímzővászon, amiért potom áron jutottam hozzá.
Nagyon élveztem hímezni, pedig az új évünk nagy változással kezdődött, ugyanis január 3-án elköltöztünk a külön kis albérletünkbe. 








6 megjegyzés:

  1. Szuperjó lett, Móni! Most nagyon irigy vagyok, mert ezer éve tervezem én is a sorozat kihímzését 😊
    Gratulálok az új élethez :)
    Puszi nektek!

    VálaszTörlés
  2. Hát ez komoly!
    Gratulálok az önálló élethez!Ez nagy dolog!

    VálaszTörlés
  3. Milyen jó, hogy idetaláltam! Csodaszép ez a kis hímzés! Hol szereztél jó áron Zweigartot?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)
      Még ősszel volt nagy akció a Textilsarok nevű boltban, a Nyugatinál van a bolt, rengeteg anyag volt ilyan áron.

      Törlés

Örülök, hogy elnéztél hozzám, annak pedig mégjobban, ha üzenetet is hagysz!

Manci, a manó

Még egy karácsonyi ajándékkal vagyok adós, de itt van Manci a manó, aki Barátnémnak készült a karácsonyi csomag mellé kísérőnek. Mikor meglá...